Äntligen.....!!

Torsdagen hos Malin blev väl kanske inte vad jag hade hoppats på i pluggväg.. Vet inte om Malin tyckte annorlunda, hon kanske fick massor gjort :) Men det är ju alltid trevligare med lite sällskap under dagen. På fredan hade jag ju tänkt att vara så himla duktig, men jag förstår inte?? Det blir aldrig riktigt som jag tänker mig i förväg...konstigt det där???

Åkte i alla fall in till ikano för att möta min kära sambo..Han skulle ha grejer till jobbet... Så här ser han ut när han jobbar....


Ja vad säger man....

Passade även på att få min julklapp när vi ändå var igång...Inte många killar som tycker om att handla julklappar själv, så jag tänkte göra det lätt för honom...


En ny och gosig morgonrock....:)

Frdagen skulle spenderas ensam... Mannen skulle iväg på festligheter och ÄNTLIGEN fick jag hämta mina bokstäver som hade kommit, oj vad jag har väntat...







I stället för att plugga så slog jag in lite julklappar.... Mycket roligare :)




Nu är det Vinterstudion på tv....oj vad mycket plugg det kommer att bli idag... INTE

Ha en underbar helg alla.....

// Frida

Det är så spännande...hur mår du där inne??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0