En fullspäckad helg...

Ja det hände mycket i helgen kan man säga! På fredagen efter lite plugg bar det iväg till Angelica. Vi snackade skit som vanligt och lagade god mat. Kvällen blev ganska lång, gav mig hemmåt vid elva tiden...

Lördagen skulle bestå utav pepparkaksbak hos mina föräldrar. Det var jag, mamma, pappa, min bror med familj som stod för bakandet..inget hus i år dock..


Mjöl det skulle man ha mycket..:)



När pepparkakorna var klara var vi ju tvugna att dricka lite glögg med en pepparkaka till. Kvällen avslutades för min del hos E & M & T...Pizza blev det, gott som det var blev det sedan en lugn kväll med lite snack och tv tittande..

Söndagen, ja då var det ju en liten killes tur att bli döpt.. Theo :) Han var så snäll så, inte ett pip...

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0