Ja vad ska jag säga....

Dagen har naturligtvis bestått av plugg, vad annars? Har jag fått något gjort? Nja, lite kanske, men inte överdrivet direkt.

Dessutom har vi problem med värmen i köket. Vi har golvvärme, och om jag säger som så... DET ÄR INTE VARMT PÅ GOLVET... Ja du kan ju tänka själv.. (tur det finns något att ha på fötterna) Typiskt bara när det är -17 grader ute...

Fick en liten chock förut alla fall.... såg nått som rörde sig utanför... Ett litet rådjur (var tyvärr inte snabb nog med kameran innan den sprang iväg)

Men nu ska jag ta en paus, det är skidskytte, som jag missade igår, det ska jag inte göra idag!! :)


// Frida


Är det verkligen sant, är du där inne??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0