Lite blandat

Ja så var julen slut för den här gången med. Nästa blir förhoppningsvis helt annorlunda :).
Julafton spenderades i Mantorp med Familjen.... Agnes och Gustav fick massa paket, jag med för den delen. Hade tydligen varit snäll i år med...Väldigt snäll.. Nästa jul blir det väl inte så mycket till oss :)
Den bästaste av allt var biljetter till tre handbollsmatcher.. Oj att bror blev avundsjuk..:)

Om två dagar är det nyårsafton. Tillbringas hos Elin, Mårten & Theo.... Hoppas inte alla kommer att fråga varför inte jag dricker.. Jag vill ju kunna hålla det hemligt lite till :) Angelica är dock en mycket bra förklaring till att jag inte kan dricka.. Hihi

Examensarbetet kommer att gå åt fanders... Inte ett dugg sugen på att överhuvudtaget öppna böcker...

// Frida

Tycker magen växer, men det kanske bara är jag som är tjock...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns alkoholfritt vin :P

2010-12-29 @ 21:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0