Nu är det bekräftat

Ja idag skulle dagen visst bestå utav att få ett anställningsbevis. Kändes rätt skönt att få det bekräftat, man är ju inte helt säker innan det är skrivet papper påt. Vi gick även och besökte vår nya arbetsplats..Ja, måste säga att det kände bra, kommer nog bli bra att jobba där. Den tredje arbetskamraten verkade ju lättsam oxå....

Innan vi åkte dit så åkte jag till Malin för att plugga lite, kändes bättre än att åka iväg till Norrköping och kanske sitta på två tråkiga föreläsningar som inte brukar ge ett skit...Jag kände ändå att jag fick ner lite grann på papper i alla fall.. Ska nämligen skicka in skiten till handledaren i morgon kväll..uj uj HUR SKA DETTA SLUTA :(

Så jag vet vad jag heter till kl 17 i morgon i alla fall..... MEN morgonen ska tillbringas en stund hos min älskade frisör...OJ vad jag längtat, hoppas jag blir nöjd, men det brukar jag bli...

Synd Sverige....det var nästan. Hoppas på morgondagens match då



/ Frida


Du gör mig påmind ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0