OJ OJ OJ!!

Ja vad ska jag säga... Fredagen skulle innebära ett par nya skor till mig i julklapp från mina föräldrar.. Det skulle vara skor som jag ska ha när jag jobbar. Jag är grymt frusen om fötterna så ett par rejäla och varma skor var det som gällde.. Vi åkte till Sharpman för att kolla om det fanns något till mig.

Ja vad ska jag säga.... Jag har VÄLDIGT snälla föräldrar...

Dessa skor fick jag...

Det är Ice bugs på dom.... bra grepp med andra ord... tål -40°C.
Hoppas på att jag inte fryser :)

Men inte nog med det.... Då klämmer mamma ur sig... Du ska inte ha ett par till med som inte är så stora och klumpiga!! Jag trodde jag skulle hoppa baklänges... Så det provades vidare....

Så det andra paret blev...

Ett bar utan icebugs... tål -20°C. Så varm ska jag väl vara i dessa oxå...

Men ett par skor har ju inte sin hela funktion utan ett par bra ullsockar... Vantar behövs oxå på en förskola... Ett par som man kan ta fram sina fingrar i är väl inte helt fel....






Ja säger bara TACK så jättemycket....

Shoppingen fortsatte och julklappar skulle inhandlas... Är grymt nöjd över ett inköp... Jag tackar personalen på Siba :)

Lördag kväll ska bli trevligt... en middag på Harrys blir det.. Grattis Erik!

// Frida

Du säger inte så mycket....Mår du bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0