Aj... jag är så trött på detta

Mår väl egentligen bra, MEN jag är så trött på att ha ont i rumpan... Kan inte ligga på rygg, för då kan jag inte resa mig upp igen. Nu ska man väl inte ligga på rygg vid detta laget av graviditeten men ändå... På natten kan jag inte styra över hur jag sover.. Å när jag vaknar för att jag är kissnödig mitt i natten ( vilket även är as jobbigt för att toaletten ligger en trappa ner genom hela huset känns det som. Tänk om den hade varit två steg från sovrummet..) ja då kan jag knappt gå upp ur sängen för att det gör så jävla ont... Det brukar gå över efter en hel natt, men de senaste dagarna har det inte det.. Jag hoppas på att denna helg kan bli en helande helg.. Behöver det känner jag...

Gud va jag klagar... Men det måste man väl få göra ibland.... Eller??

// Frida

Tur att jag har dig där inne... Hade inte överlevt annars...Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0