Helg igen....men snart är den slut igen :(

Ja å så kom helgen igen, ganska snabbt denna gången måste jag säga. Kanske kommer fort nästa med; vi ska ha studiedag på jobbet på onsdag igen, då kanske veckan går fort när en dag försvinner. Fredagen spenderades med en stängning på jobbet, sen bar det av till söta Angelica och hennes goa Carl. God mat och snask inhandlades. Kvällen spenderdes i soffan med mycket prat och lite tv i bakgrunden... Bebis i magen kändes oxå med sin närvaro.. Me Like :)

Det blev lördag, lika fort som vanligt. Tranås stod på schemat, Gustav skulle ha sin innebandyavslutning. Det märktes stor skillnad mot när vi såg alla grabbar första gången. Alla barnen hade dock inte riktigt koll på vilket mål som tillhörde hans. Det var en kille som stod helt fri framför målvakten och fick bollen... men han sköt inte mot mål utan slog bort bollen... Ja va säger man, ungar är härliga!! Efter matchen åkte vi hem till Familjen Tell... Lite mellis serverades och sen blev det lek och uppsättning av byrån som pappa hade gjort till dom. Timmarna gick och det blev dags för lite kvällsmat... alltid lika god mat hos familjen Tell :) Vi åkte hem rätt sent så sen var det bara för mig att köra hem från mantorp och hoppa ner i sängen..där låg det redan en mycket trött Patrik och snusade... kan bli så när man ska upp kl 04.30, både lördag och söndag. Jag fattar inte hur han orkar..

Söndag... Ska först frisera mig... sen får jag lägga mig i soffan... tar med lite godis till frissan så jag klarar mig :)

Hade bra alla...

// Frida

Blir så glad när jag känner dig.. fortsätt med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0