Kanske för tidigt....men jag kunde inte hålla mig

När vi var i skåne så skulle mamma självklart åka till en tygaffär som hade massa tyger.. å då menar jag massor. Hon hade kunnat vara där hela dan om hon hade fått.. När vi var där hade de något jippo och sålde dock och barnkläder.. Det var en tjej som gjorde egna tryck på kläderna... jag hittade detta... Var ju bara tvungen..


Detta passar väl till både kille och tjej? Kroppen på krokodilen är på rumpan....

Idag har vi varit på en föreläsning med jobbet. De sa att det skulle vara en dialog föreläsning... Men jag vet inte om det var så mycket dialog... Tyckte vi satt mest och bara ville sova.. Tur att vi hade godis med oss.. annars hade jag ALDRIG klarat mig..

Nyss så träffa ja en krokodil.... som körde runt i en bil... han va så tjock å fet å blåste i trumpet...men bilen va för trång å svansen va för lång... så den fick ligga på ett litet flak därbak...


///
Frida

Njuter varje gång jag känner dig... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0