Miraklet ???!!!

Jag är i vecka: 24
23 hela veckor + 5 dagar

Jag är i månad: 6

Antal dagar kvar till förlossningen: 114


Valrossen kommer här....


Jag känner mig inte så stor ännu att jag har problem och röra mig... men jag känner mig allmänt fet och BLEK... Asså jag vet inte om jag vill gå på bröllop i maj och se ut som en fet blek valross ;)

Nä jag ska inte klaga, jag trivs så bra med att vara gravid...Blir så glad varje gång den sparkar... Å det här vädret vi har är ju helt fantastiskt... Ganska gött att få vara ute om dagarna...

Hade bäst alla... Kram

Kommentarer
Postat av: matilda

tycker du skriver lite dåligt;)

2011-04-29 @ 16:37:33
Postat av: Johanna

oooh, vilken söt mage ! jag visste inte att du var med barn, kul för er :) hihi.

Nu kan jag följa dig här också .

Hoppas allt är bra, Kram Johanna ( Jennys syster om du undrar ;) )

2011-04-30 @ 14:15:27
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0