Tack Svärmor!!

Jag har en underbar svärmor. Hon hittar alltid en ko som passar till mig. Den här var en urgullig liten ko som lilla pyret förhoppningsvis kommer att tycka om framöver....

Söt va!!!

Livet rullar på och består som vanligt i att jobba, sova, äta... Men vad kan man begära.. Det som hägrar för pyrets del just nu är att vi ska hitta en vagn som vi vill ha. Inte lätt alls. Jag hade hittat en som jag fastnade för.. Mountain Buggy Urban Jungle...fick med mig patrik me för att titta...Tur var väl det, den fick inte plats i den nya bilen vi ska köpa... AJ AJ AJ, inte alls bra, bara att tänka om alltså.... Kollar runt lite nu, återkommer med resultatet senare...

Idag när jag körde hem från jobbet så höjde jag volymen på stereon....å gud vad det blev fart därinne :) Blir så glad när du sparkar mig...Vet ju att du lever då...

Hade bra... // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0