Tjockis...

Asså vad har jag i min mjölk egentligen? Vet inte vad som är normalt för ett barn att gå upp men 500g på en vecka anser jag är ganska så mycket. Så lill skrutt går numera under namnet tjockis :) Hon har blivit så rund i ansiktet... Det märks väl om hon ska bli en sån där riktig knubbis?? Om hon fortsätter att gå upp så mycket varje vecka så lär det väl bli så. På tisdag blir det spännande att väga henne igen.

Annars rullar allt på bra. Ibland kan hon vara lite jobbig på natten, hon äter inte färdigt, men somnar ändå vid tutten, å när jag väl lägger henne i vaggan så vill hon inte sova.. Å en annan är ju så trött så man knappt kan hålla ögonlocken öppna.. Men men, får väl sova mer på dagen i stället..

Hade bra alla

Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att höra att hon lägger på sig :) barn ska vara lite runda och goa :D

2011-08-26 @ 16:26:26
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0