Jaaaaaaa....!!!!!

Ja den eviga väntan är över.... Asså det går inte å förklara så nervös var jag när jag väntade på det hemskaste samtalet som jag nånsin väntat på. Hjärtat klappade i hundra kilometer i timmen... Ååååååå gud så lättade jag blev när hon sa att det inte var något fel på bebis... Asså jag blev så glad. Nu kan jag njuta av min graviditet igen.... Det är så skönt att ha vänner som bryr sig... Tack alla som bryr sig. I morn är det fredag igen. Ska träffa familjen efter jobbet. Ska få träffa mamma och pappa efter allt som hänt... Ska bli skönt att få krama henne. Hon har varit minst lika nervös som mig... Skönt att ha henne att prata med.. Lördagen kanske består av lite skidåkning. Inte för min del, men lilla Gustav skulle kanske ta en tur i backen. Vill ju se honom, han är säkert jätte duktig. Kanske återkommer med lite bilder.. Nä hä, ska kolla lite på tv.. Men sen är det dags för sängen... Är ju rätt trött. Tack gode gud att du mår bra... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0