Miraklet ???!!!

Jag är i vecka: 17
16 hela veckor + 4 dagar

Jag är i månad: 4

Antal dagar kvar till förlossning: 164 dagar

Jag mår bra, känner mig egentligen inte gravid. Tycker väl inte att magen växer heller?? Tog några bilder i början.


Den här är från januari...


Den här är från början av februari


Och den här är från igår.... Ja jag vet inte, har det växt något???

Fick ju ett par hängslebyxor av min vän Elin... Är evigt tacksam för dom.. Så sköna att ha på sig..



Ja vi får se vad som händer dom närmsta veckorna???

Tänker på dig hela tiden, längtar tills du sparkar mig

// Frida


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu sitter jag här och kollar och ska nu följa dig varje dag:)

Och ja, du har växt sen januari:)

Kramar Matilda

2011-03-23 @ 17:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0