Grattis Malin!!

Ja ytterliggre en vecka har gått.. Det är roligt att jobba, men samtidigt blir jag väldigt trött. Men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag har en liten krabat inom mig som förhoppningsvis växer som den ska. Sen är ju allt så nytt, och våra barn är inte så speciellt stora.

Men i Torsdags var det en alldeles speciell dag. Min bästaste vän Malin fyllde år. Hon var så snäll att bjuda mig på kalset. Å det är alltid lika kul att handla åt henne, så en shoppingtur till Ikano fic det ju bli :) En mycket god paj och Negerbollar serverades.. Inte dumt för en gravid..:)

Fredagen skulle börjas tidigt, klockan ringde 04:40... På jobbet kl 6 är väl inte det man längtar efter, men det går väl. Eftermiddagen och kvällen skulle tillbringas hos Angelica. Lite skitsnack och god mat med massa gott efteråt gjorde kvällen slutgiltig... Patrik han var på Wiskyprovning, vilket är ganska konstigt med tanke på att han inte änns tycker om det. Ögonen började ge efter redan vid nio..

Längtar så till Måndag....Då får vi se hur det ser ut där inne... Hoppas du mår bra??

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0