Inskrivning

Ja då hade vi varit på den första inskriviningen. Det jobbiga var att hon vi skulle ha var sjuk, så en annan fick ta hand om oss första gången. Vi ska få träffa den vi skulle ha nästa gång vi ska dit, då fortsätter inskrivningen.. Men innan dess är det dags för ultraljudet, OJ vad jag längtar. 11 dagar kvar... Håll dig kvar där inne tills dess är du snäll..

Det är forfarande så att jag undrar om du verkligen finns där inne... Tycker att magen blir större, men jag vet inte om det är du eller att jag ätit för mycket :)

Jobbet är väl kanske inte det bästa för en gravid, men jag hopps att det ska gå bra.. Bära blir det ju en del, måste tänka på att inte göra det för mycket...Men de är ju så gosiga de där små...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0