Åska....

...är något som jag tycker vi har här väldigt ofta. Vårt hus verkar ligga perfekt för att blixtarna ska slå ner. En tid tillbaka vaknade jag av att åskan slog ner väldigt nära oss och slog ut dosan till den bärbara telefonen. När jag gick ner för att kolla om huset överhuvudtaget stod kvar så möttes jag av konstig lukt och en dosa i två delar, smällen hade dessutom gjort ett svart märke på tapeten. Usch, det var inget kul alls. Sedan dess är jag abslout inte förtjust i åskan.. För nån vecka sen var det dags igen, det bara blixtrade i telefonjacken.. Patrik fick komma och hämta mig, ville inte vara i huset.. Å så igår lördag, ja då kom den igen, denna gången var den inte så intensiv som förra gången, men jag gick ändå ut å satte mig i bilen, där vet jag att man är säker alla fall. Ilandsproblemet var ju med att det skulle vara fotboll senare, å den kan man ju bara inte missa ;) Hade lite tur, det hade lugnat ner sig tills matchen skulle börja. Puuh, hoppas det är slut på åskvädret för denna sommar...

Ledig i en vecka, det ska bli skönt att inte behöva göra något speciellt ansträngade nästa vecka. Om jag känner för att göra något så gör jag det, annars skiter jag i det.

Hade bäst

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0