Barnmorskan

Ja det där besöket blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Som några gånger tidigare så hade jag högt blodtryck igen. Och denna gången fick jag beskedet att jag inte skulle jobba mera... Vila dig!! Inte riktigt vad jag hade planerat. Ska dit igen på onsdag och lämna ett kisseprov för odling för att se om det finns spår av saker som inte ska vara där.. Då ska jag väl kolla trycket igen antar jag..??

Å inte nog med det, bebis skulle ha vänt sig nu enligt dom, å det hade den inte gjort. Så nästa vecka på onsdag ska jag in till US för ett vändningsförsök.. Lyckas inte det, ja då kan det bli kejsarsnitt... Å DET ÄR DET SISTA JAG VILL..... Så snälla lilla bebis, vänd dig rätt till nästa onsdag, snälla jag ber dig...

En mindre lyckad dag... Kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh nej vad tråkigt! Men vet du? det ordnar sig säkert och det är viktigt att vila! Och snitt, visst, inte det optimala... men Madeleine är förlöst med kejsarsnitt och det gick bra!



Kram på dig och lycka till nästa onsdag!

2011-07-04 @ 19:08:26
Postat av: Emelie

Stackare :( jag håller tummarna för att bebisen vänder på sig!! :) hoppas allt är bra annars :) inte långt kvar nu :)

2011-07-05 @ 10:15:01
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0