En ekorre satt i brevlådan

Ett paket kom till mig häromdagen.. Vad är det här tänkte jag, jag har inte beställt något. Öppnade fortare än kvickt, å ut ur paketet kommer det en stor ekorre...

Det kanske inte syns på bilden.. Men den är rätt stor, 40 cm hög :)
Ja, vem har då skickat denna söta ekorre? Jo, ni som inte vet så är min svärmor en hejjare på att samla och skicka in på olika saker, å vinner gör hon oxå.. Vet inte hur mycket som har kommit hem i till oss som hon har vunnit :) Du är för rolig du.. Men TACK säger vi, alltid roligt med paket.

Helgen spenderades i Mantorp.. Det va trevligt att umgås å slappa hemma hos mamma och pappa.... Deras resa till Tyskland innebar mera bebiskläder.. Hade mamma vetat vad det skulle bli så hade hela väskan varit full..

Lite smått och gott, men den här var ju sååå gullig..

Passar väl till både kille och tjej???

Måndag är passerad, i morn är det barnmorska och klippning som gäller, gud så skönt det ska bli..Onsdag, ja då ska det gås på kalas.. Sen får vi se vad resten av veckan har att erbjuda..

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0