Måste röjja...

Ja man har så mycket skit överallt. Och när man nu ska få plats med någon annans kläder och saker så måste man ju sortera bort. För vi får liksom inte plats med mer möbler, å jag vill heller inte köpa nya saker nu, man vet ju aldrig vad man vill ha framöver i huset till barnets rum. Garderoben såg förjävlig ut så jag var tvungen att börja där.. Lite rensat blev det, och lite får åka upp på vinden i plastlådor.. Ja vinden är nästa projekt, skulle vara skönt att röja och slänga massa skit där innan bebis kommer, för att slippa ha allt för mycket att röja när det väl är dags att flytta. Fick en hel smal byrå fri från saker, så nu kan jag få plats med de nytvättade kläderna till bebis. Fick massa mera kläder av Angelica i förrgår ( tack så jätte mycket) så nu klarar vi oss utan problem den första tiden.. Jag vill hinna göra så mycket men orken finns inte riktigt där... Önskar jag kunde anställa nån och bara ligga och peka och säga vad jag vill att den ska göra :)

Tack å hej leverpastej... Ha en trevlig helg alla glada..

Tack till er som läser mina rader och ger mig några kommentarer, det känns i hjärtat när ni bryr er

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöberg

Jag förler dig ska du veta ! Är själv visst i v 20, ingen koll alls, tur att Johan följer det hela bättre än jag ;) Karin o Bosse vet du? De fick en liten son igår... Det är många som ska ha barn nu i 2011... Hoppas vi kan ses snart. Kram

2011-07-12 @ 08:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0