Min enkla boning



Ja det är i den här sängen jag tillbringar typ 20 timmar om dygnet.. Va ska man säga, lite långtråkigt börjar det att bli. Men idag är det måndag.. å det betyder att det bara är tisdag+onsdag kvar tills det kommer ske.. Känns så overklgt. Snart har jag förhoppningsvis en bebis i min famn :) Me like :)

Vi vet forfarande inte hur dags på trosdagen det blir. Det får vi veta på onsdagen.. Jag vill veta nu.. Ska det vara så svårt att ge ett rakt besked?

Jag tackar alla som läser denna blogg och jag blir väldigt rörd av era kommentarer, det värmer verkligen i hjärtat. TACK!! :)

Det svåraste just nu är att hitta ett namn till varelsen... Asså hur ska vi kunna bestämma oss??

Jag har tyvärr inte så mycket mer att berätta, det händer liksom inte så mycket här.. Tack till er som hör av er och kommer hit.. Det hjälper!!

Hade bäst alla.. Håll alla era tummar för oss på torsdag

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska hålla tummar o tår för er på torsdag! :) lycka till nu!! :) massor av kramar

2011-07-25 @ 22:46:42
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej. Jag hittade bodyn på ett internet ställe som heter www.koxin.com kunde inte motstå att köpa den :P klickade även hem "Tummen" påslakan idag :) Hoppas att allt är bra med er och er lilla flicka :) kram

2011-07-31 @ 18:26:44
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0