Den 9...

Ja idag är det den 9 juni... Det betyder att det är två månader kvart tills bebis ska titta ut.. Men jag är ganska inställd på att den kommer senare, men man vet ju aldrig :)

Det är rätt jobbigt nu med värmen. Asså mina ben och fötter ser ut som två tjocka prinskorvar på kvällarna. Man kan liksom inte se skillnad på tår och fot, de liksom fyller i varandra. Mina händer känns oxå som korta prinskorvar, det märks så tydligt att de inte är som de brukar när man jobbar med händerna, det gör liksom ont och jag kan inte ta i som jag brukar.. Hoppas att detta försvinner snabbt efter förlossningen. Halsbrännan gör sig påmind ganska ofta nuförtiden med, måste prata med barnmorskan och fråga vad man får ta för det.. Tycker inte om att äta massa tabletter, men jag måste.. Jag sover ganska bra på nätterna ändå måste jag säga, ibland är det dock många talettbesök på listan. Men det roligaste av allat är att jag har visst börjat snarka så himla mycket. Och det är nästan alltid så att jag lägger mig före Patrik och hinner somna innan han kommer och lägger sig... sen kan inte han somna för mitt snarkande..hihi.. Lite komiskt är det, hans nätter blir ibland i tv rummet i soffan.. Vi har ju tyvärr inte plats för nån extra säng.. Ett större hus!!! JA TACK.. gärna igår 

I helgen ska vi till skåne och gratta min kusins son som tar studenten. Asså det är helt sjukt vad tiden går fort. Det känns som vi var där nyss när hans bror slutade. Vi hoppas på bra väder, inte för varmt bara, men vi vill inte ha regn...

Ha en trevlig helg alla glada

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0