Lite till bebis...

För ett tag sen var jag på babyproffsen och hämtade ut ett startpaket man får om man anmäler sig på pampers hemsida... Lite smått och gott var det i förpackningen.

Alltid kul att få paket att öppna..

Jag har även fått låna hem lite små babykläder av Helena. Det finns lite smått och gott som både passar till flicka som pojke..

Det här ska man väl klara sig på de första dagarna.. :)

Malin å jag fick äntligen vår efterlängtade "gå på stan" tur.. Å vad hittade inte min käraste vän då om inte den här......

Å ko frälst som jag är så kunde jag ju inte motstå att köpa den..

I morgon söndag ska Mamma och jag åka till Ullared och shoppa... Å jag tror aldrig att jag haft en sååååå lång lista förut...

Hade bäst alla glada..

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mysigt med liten bebis! Jag kmr själv ihåg känslan när jag inhandlade de första kläderna, tvättade dem och hängde upp dem. Det var en obeskrivlig känsla men svårt att fatta att det snart skulle finnas en bebis hos oss!



Roligt att läsa din blogg! Och himla söt kobody! :)



Kram Alexandra

2011-06-18 @ 13:54:40
URL: http://anglarohjartan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0