Miraklet ???!!!

Jag är i vecka: 34
33 hela veckor + 4 dagar

Jag är i månad: 8

Antal dagar kvar till förlossning: 45






Kan inte fatta att jag redan är i vecka 34. Det känns så overkligt på något sätt. Jag mår ganska så bra, har en jävla halsbränna hela tiden, har köpt nåt på apoteket men jag tycker liksom inte att det hjälper. Fötter, ben och händer är forfarande svullna, så det är stödstrumpor som gäller forfarande. Blir ju dock ganska varmt när man måste ha det på sig, men har jag inte det så kan jag inte stå på benen när dagen är slut. Magen hade växt bra sist jag var hos barnmorskan, dock hade jag högt blodtryck när jag satt där. fick göra ett test till när jag hade vilat en stund. Då var det ok, men hon ville alla fall ha dit mig på en extra koll veckan efter. Man blir ju lite orolig när det visar så... Besöket veckan efter visade ett ok tryck. Så nu hoppas jag bara att det visar ok nästa gång jag ska dit igen. Då ska jag ha en annan barnmorska för min är på semester, hoppas på att det nya är lika bra.

Nästa vecka är sista veckan för oss att jobba på blåklinten. Sen ska jag vara ledig en vecka och sen jobba vecka 28 igen.. Hoppas på att det inte är för varmt så att jag klarar av det. Värmen är ju inte så kul när man redan är varm... Hoppas på att den här kan hjälpa mig under de sista veckorna...



Hade bäst alla glada...

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: matilda

Ohh vilken liten tjockis du har blivit :) hihi

2011-06-26 @ 19:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0