Ullared

I söndags var det då äntligen dags att åka till Ullared. Det var mamma och jag som skulle åka, mycket mysigt att hitta på något en hel dag med mamma. Vi lämnade Mantorp vid sju tiden... Tog en liten mackpaus på vägen och landade på parkerinegn  vid 10.. Å tur som vi hade så fick vi en plats på nedre parkeringen, lite tur ska man ha i bland! Ja då var det bara att ta en kundvagn och forsera in i butiken. Ingen kö, och inte speciellt mycket folk heller. Det var ganska lagom faktiskt... :) Listan med saker jag hade var ganska lång, å jag måste säga att jag hittade det mesta som jag hade tänkt mig. Listan som ni kanske förstår så var det ju ganska mycket som skulle vara till bebis.. :) Hittade några klädesplagg och lite annat smått och gott som kan komma till användning framöver. Efter två timmar kände vi att det var dags för lite mat i magen. Nu har dom ju byggt en restaurang inne i varuhuset, mycket bra att slippa gå ut ur affären för att äta. Vi parkerade våra vagnar och intog en god köttbulletallrik. Väldigt likt ikea.. ;) Shoppingen fortsatte och benen blev mer och mer onda ju längre tiden gick..MEN det skulle tittas på allt, man kan ju inte åka därifrån å känna att man inte har tittat på allt man vill...Så det vara bara att bita i det sura äpplet och glömma att man knappt kunde gå...

Fick slappna av på vägen hem då mamma var snäll och körde... Söndagen var på väg mot sitt slut och det var bara att hoppa i bingen.. Det var ju forfarande en morgondag som skulle genomföras.. Puhh, men det gick faktiskt bra, vi har ju inte så många barn nu på jobbet.. tackar mina arbetskamrater att de är snälla mot mig..

I morgon onsdag ska jag kolla blodtrycket igen... Hoppas det är bättre den här gången !!!??

Hade så bra..

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0