Besöket...

Besöket hos barnmorskan gick bra, hon var trevlig, faktiskt bättre än hon vi hade första gången, så det känns riktigt bra. Dessutom fick vi lyssna på hjärtljuden..as häftigt, det blir mer verkligt när man hör att det är ett litet knytte som lever där inne. På torsdag ska vi på andra ultraljudet, jag börjar bli lite nervös, jag vill inte att det ska vara något som är fel denna gången....Snälla min vän där inne, hoppas du mår bra??

Annars händer det inte så mycket i livet... Det består för det mesta av att. Gå upp..äta frukost...(om man inte måste åka hemifrån kl halv 6)..åka till jobbet...umgås med sina underbara ungar och arbetskamrater..kommer hem..as trött..vilket leder till att jag går och sover en stund...går upp...om jag orkar...lagar mat..helst duscha innan matagningen..annars blir det as jobbig...äta...sen är det bara att slänga sig i bingen igen... Kul va!!! Men sånt är livet... Det roliga börjar väl förhoppningsvis snart :)

// Frida

Får se dig snart... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0