En händelserik vecka...

Veckan har varit fullspäckad, i vanliga fall brukar det enbart handla om jobb och hemmvistelse. Men denna veckan skulle bli mer än det gamla vanliga. I tisdags var det träff med gamla jobbarkompisar från Frasses tiden, det var mycket trevligt att få snacka lite och få lite koll på vad som händer med deras liv... Å få berätta vad som händer med mitt :)  Onsdagen skulle oxå innebära en träff med en underbar vän som jag inte sett på länge, saknar henne mycket. Vi fick snacka massa skit och självklart tog vi en fika... en gravid säger inte nej till fika  :)
Torsdagen, ja då var det födelsedagsfirande.. Lite mackor och kakor intogs i en lugn miljö hos svärföräldrarna.. Kände mig rätt sliten, blev en liten blund när jag satt där i soffan :) Det är ok va!!??

Å vips var det fredag och helgen är här, denna helg är det Afterskifest... Vet inte om jag känner mig så glad över klädseln, men det får la gå... Underställ och Termobyxer.. Ser ju bara fetare ut... Ser inte ett dugg gravid ut i den klädslen, få se om jag lägger upp någon bild senare..

Men det bästaste av allt denna veckan måste ju vara det här....

Gud så skönt, nu kan man verkligen lägga skolan bakom sig....

tack för mig.... Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0