En sjuk helg!

Har lyckats att till slut bli sjuk, vet inte om det är alla småttingar på jobbet eller om det är någon annan som smittat mig?? Inte så konstigt om det är jobbet, kan ju inte påstå att vi har haft många barn att ta hand om den här veckan ;). Men jag måste säga att jag planerade förskylningen kom ganska bra, började på onsdagen med ont i halsen, det hela blev som värst på fredag, så helgen får bli att kurera sig och hoppas på att det ska vara bättre till måndag, för nästa vecka är det minsann inte en slappvecka.. Vi ska få testa på att ha vår första studiedag...

På torsdag ska vi till barnmorkan igen, som vi inte har träffat ännu. Ska bli spänande att se vad hon är för filur. Hoppas hon är bra, jag orkar inte håll på att byta hela tiden... Är Väldigt nervös för nästa ultraljud, vågar inte titta, tänk om något är fel denna gången med...

/// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0