IDAG ÄR EN JÄVLIGT BRA DAG

En person vet varför...

Men idag är oxå dagen då det är 5 månader kvart tills pyret tittar ut.. Jag längtar verkligen. Å nu kan jag känna ännu mera glädje när det en så underbar dag..

I morn ska vi ha studiedag på jobbet. Först ska vi få lite utbildning inom hjärtlungräddning på barn. Sen ska vi tillbaka till jobbet och fixa lite.. Det finns en del att göra kan man säga..Hinns inte riktigt med när barnen är där.. Men det är rätt så gött att höra att de pratar om oss kl 6 på en lördagmorgon... Då känns det som att vi är omtyckta alla fall :)

Barnmorskan ska besökas i morgon, får se om hon äntligen är där eller om hon forfarande är sjukskriven, är hon det så vet jag inte vad jag gör....

Hade bäst alla...

Tänker på dig där inne...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också veta varför dagen var så bra? :P

2011-03-11 @ 16:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0