Dagarna går å går

Vecorna går och går... Hinner inte med allt som jag vill. Bestyret just nu är försäkringskassan som ska ha alla pappet och grejjer för att jag ska få min ersättning..Å så ska man skicka in den där graviditetspenningen oxå... ÅÅ det är så mycket som man bör göra...

I dag fredag ska jag och min kära sambo ut och äta på Sangria med två kompisar. Det ska bli gott det. Synd bara att man inte får beställa den där blodiga biffen... Å vad jag ska äta sånt sen när jag får... Får ta en genomstekt biff i stället... ;)

Lördagen ska bestå av shopping, förhoppningsvis. Det är snart dags för bröllop och då måste man ju ha något att ha på sig. Å det som hänger i garderoben det passar inte så bra just nu... Men det är inte det lättaste ( finns inga gravidklänningar) Håller tummarna och hoppas på att jag hittar en fin alla fall...

Lite bestyr är det med vagn oxå... Har bestämmt oss vad vi ska ha... Men det är lite fix och trix alla fall..

Ha det bra alla glada...

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0