En helg med trevligheter

Igår var det äntligen dags för Elins möhippa.. Bruden var nöjd tror jag, å roligt hade vi. En mycket lyckad dag om du frågar mig...

Veckan blev positiv kan jag säga.. Fick ett efterlängtat samtal från försäkrningskassan, jag kommer att få full ersättning..Gud jag är så lättad. Hade inte klarat å få ett sånt tråkigt besked. Så nu kan jag känna mig lugn inför min kommande föräldrarledighet... :)

En vagn är beställd.. Det blev en Baby Jogger City Elite.. Den fick vara kvar i butiken till Juli månad, känns skönt att inte behöva ha den här hemma och titta på den så länge. Mycket snälla som lät mig göra så.. Tack Uteungar!!

Visst är det skönt med värme, men det tycker inte mina ben. Jag mår väl bra egentligen, men benen som svullnar gör mig lite iriterad.. Hela jag är väl svullen, inte så kul med tanke på att sommaren har inte änns börjat ;P Hur ska detta sluta..

I morgon måndag är det dags för föräldrargrupp igen.. Denna gången ska Patrik med..Hoppas på att det känns bättre än sist..Vill inte återuppleva den känslan igen.

På tisdag ska jag till barnmorskan igen, och dessutom ska vi göra en glukosbelastningstest för att se om jag har graviditetsdiabetes.. Hoppas inte på det.

Kanske skulle lägga upp lite nya bilder på magen... ska försöka se om jag kan fastna på något kort, jag återkommer :)

Hade bäst alla galda... Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0