:(

Har aldrig kännt mig så ensam, övergiven, ledsen, misslyckad, ja listan kan göras lång... som jag kände mig idag på föräldrarkursen. Det var väl egetligen inget fel på kursen i sig, men jag var själv.. ALDRIG MER säger jag bara... Det kändes som jag var ensamstående och hade ingen som kunde dela känslor och tankar med mig, så som de andra kunde. Jag var den enda som var ensam där... Usch, mår skit bara jag tänker på det.. Ville bara sjunka igenom stolen och pipa därifrån, det var hemskt. Det är ju inte direkt så att man är stark just nu heller under graviditeten, så tårarna har runnit en del denna dag kan man säga... Så alla ni som ska gå på detta framöver, om din pojkvän/sambo/man, ja vad han nu är, inte kan följa med... Gå INTE ensam, det är inte värt det..

// Frida

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöberg

Men lilla vännen, ensam är inte alltid stark.. Dock trodde jag inte att det var det som de där träffarna var menade till, de ska väl ge ett lugn o positivitet? Tråkigt att du kände så... Ring så kan jag vara "stand in"

2011-05-10 @ 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0