Frida 28 år

Ja då var den födelsedagen över.. Första gången på min födelsedag som jag har en liten krabat i magen. Ganska häftigt egentligen. Jag gjorde det väldigt smidigt för mig och beställde smörgåstårta till mat och till efterrätt så hade mamma tårtor över sen pappas firande på hans jobb. Det var så skönt att bara ställa fram och servera.

Lite nya kor till samlingen låg i paketen :)

Nu är det svåra bara att hitta en plats till alla fina kor

Idag är det dags för bröllop för våra kära vänner Elin & Niclas. Det ska bli så kul att få se det underbara brudparet. Hopppas att vädret är med oss...

I övrigt har veckan varit bra. Börjar känna mig trött nu igen.. Benen och händerna är jobbigast nu, på morgonen när jag vaknar kan jag inte knyta mina händer...det gör så förbenat ont...:( 
Nästa vecka ska jag göra så lite som möjligt efter jobbet, veckan som var har varit allt för jobbig för min del just nu. Det bästaste med nästa vecka är väl att det är enbart jobb måndag till onsdag.. sen blir det 5 dagar ledigt :)

Hade bra alla... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0