Miraklet ???!!!

Jag är i vecka: 29
28 hela veckor + 2 dagar

Jag är i månad: 7

Antal dagar kvar till förlossning: 82



Det börjar allt växa till sig nu tycker jag. Jag tycker det är så kul och spännande att ha en bebis inne i mig. Den sparkar, inte så värst mycket, men lite alla fall. Det är svårt att veta vad det är som är normalt. Jag mår väl ganska bra, lite jobbigt att städa efter barnen på jobbet bara...Blir ju en del leksaker, å dom ligger ju inte direkt på ett högt bord, utan på golvet.

Glukosbelastningsprovet visade inte några tecken på att det var diabetes nu alla fall. Och blodtrycket låg som det skulle nu med, så det är mycket skönt. Fick lyssna på bebis igen och den lilla krabaten hade hicka när vi lyssnade.. Asså det är så häftigt att det är en människa som växer där inne..

Hade bra

// Frida

Kommentarer
Postat av: matilda

Oh så mysigt :)

2011-05-27 @ 14:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0