BIA mätning

Ja idag har jag gjort en BIA mätning. Du mäter hur stor andel fett, muskler och vätska du har i kroppen. Ja som ni förstår så var ju inre resultatet något vidare bra.. För mycket fett, för lite muskler och för mycket vätska.. Jag på inte inom medelstrecken på nån del... Haha säger jag bara.. Är inte ett dugg förvånad egentligen... Vi satte upp ett mål... Ska ju utomlands i januari, ett ypperligt tillfälle att vilja se lite bättre ut.. Va tror ni.. Kan man få ordning på kroppen tills dess???? En sak som man faktiskt kan göra är ju ut å gå.... Men jag tycker det är såååååååå tråkigt. Så nu ska Angelica å jag ta oss i kragen å ut å gå ihop.. Det är ju mycket roligare.. Två flugor i en smäll, förena nytta med nöje helt enkelt.. Vi måste ju absolut börja innan snön kommer, har vi inte kommit igång innan dess, ja då kommer vi aldrig ut.. Nu ska jag sova sött.. Imorn ska man få bli fin igen.. Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0