De elfte i elfte år elva

Har faktiskt inte tänkt på det så mycket idag... Men det är ju en rätt häftig dag. 11/11-2011... Ja man kanske skulle ha gift sig idag.. Hade ju varit häftigt.... Nä, inte nu.. Jag vill nog ha ett sommarbröllop ändå.. Å sen ska nog Moa va lite större... Blir nog lite lättare då.. Men kul för er som gifter er idag, ni får ett häftigt datum alla fall :) Idag har vi varit ute å gått en sväng.. Hon sover så länge på fm så då fick jag lite pyssel gjort inför dopet.. Skulle vilja börja öva in lite nya rutiner, men hon orkar inte vara vaken så många timmar i taget än så det går inte riktigt som jag vill än så länge.. Fast jag ska inte klaga.. Hon somnar runt tio på kvällen å vaknar vid halv åtta.. Då får man ju själv sova sina välbehövliga timmar.. Hoppas att ni alla får en trevlig helg Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0