Kunde blivit ett öra mindre :)

Ja då var det redan fredag i morgon igen. Veckorna går så fort. Å jag kan absolut inte fatta att det är första advent på söndag.. Å Moa blir fyra månader förstås!! :) Kommer knappt ihåg vad vi gjort i dagarna.. Jo just de, i tisdags blev det en promenad, sen bakade jag en kladdkaka medan Moa sov ute i vagnen.. Som för övrigt blev helt misslyckad :( Får göra en ny en annan dag, kanske går bättre då.. Just de, glömde måndagen, då va vi i stan å fixade lite inför dopet.. I onsdags var det träning igen, fick tyvärr ont i ryggen igen efter det, fast jag tror det känns lite bättre nu igen.. Idag har vi inte gjort ett dugg.. Var så trött i morse.. När Moa somnade vid 10 så la jag mig på golvet på hennes filt å sov en stund.. De va skönt å blunda en stund! I morn ska jag med mamma/mormor till Norrköping å gå på stan. Äntligen ska jag få åka till New yorker.. Hoppas jag hittar nåt bra.. Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ett öra mindre, haha! =)

2011-12-03 @ 20:12:28
URL: http://malinwallquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0