Ny vecka på G

Då blir det ny vecka i morgon igen.. I helgen har vi inte gjort speciellt mycket. Faktiskt städat å strukigt undan lite tvätt. Tack å lov är det inte så mycket kläder som behöver strykas. Patrik han använder ju inte så mycket "fin" kläder, som han kallar det.. Å mina kläder som ja använder, ja dom stryker jag inte. Men hans skjortor kan ju behöva sig ett stryk ibland... Har sagt till mamma att jag önskar mig ett nytt strykjärn i julklapp, mitt är urdåligt.. Märkte hur dåligt det är när jag va hos mamma å använde hennes.. I veckan hoppas jag att jag kan komma igång med mina promenader igen. Har inte riktigt vågat ge mig ut eftersom ryggen varit så dålig... Men nu känns det bättre, så då är det väl bara att ge sig ut :) Nu sover Moa.. Å Patrik, så nu är det bara lilla jag kvar! Så jag säger väl gonatt jag me.. Go natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0