Så jävla ont i ryggen

Det är helt sjukt egentligen hur mycket man använder sina muskler i kroppen fast man inte vet om det. Min rygg håller på att ta kål på mig snart. Jag har så fruktansvärt ont. Det är inte det lättaste att ta hand om lill skrutt samtidigt kan jag säga.. Det är ju mycket lyfta å lägga ner.. Å det är just den muskeln som jag har ont i som man använder när man lägger ner ett barn... Ländryggen Den stora frågan är!!!??? Bör jag träna i morn eller inte?? Jag vill så gärna, men tänk om jag gör nåt som gör att det blir värre.. Får se lite hur jag känner när jag vaknar i morn.. Gonatt... Kram alla :) Ps. Nysa är inte å rekomendera vid ont i ryggen. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0