En fullspäckad vecka....

Dagarna går å går... vissa veckor är det hur mycket som helst, man hinner knappt med sig själv, å ibland är det inget alls. Men det är kul när det händer lite.

Denna vecka är det fullt ös

Måndag: Babysång med Angelica & Carl ( Moa sov hela tiden )

Tisdag: Ta det lugnt... Åkte och handlade fast jag inte ville egentligen ;)

Onsdag: Ska börja på gympa... sen blir det träff med Angelica, Carl, Emma, och Olle. Äta lite gott. Och sen på kvällen skulle det komma nån nisse som skulle prata om barnförsäkringar...

Torsdag: Ja då ska mamma bli fin i håret... :)

Fredag: Halv nio ska jag infinna mig på kvinnohälsan på återkoll...

Lördag: Då ska vi på besök på morfars jobb... Dom har öppet hus!! Kvällen vet jag inte vad den har att erbjuda ännu??

Söndag: Gör jag förhoppningsvis ingenting....

Men det bästaste av allt denna vecka är att vår bil finns nu på engströms, nu ska den bara bli klar för leverans, hoppas det inte tar allt för lång tid bara... GUUUUD vad vi längtar..


Vår ögonsten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0