Måndag den 31 oktober!

Ja så var det måndag igen. Helgen går ju väldigt fort, men va gör väl det när man är mammaledig.. Idag blev det ingen babysång, kände mig lite krasslig i halsen, ville inte smitta ner någon. Lite synd att det skulle va så just idag för det var lite mer grejer där idag för att det är höstlov.. Men man kan kanske gå senare i veckan, jag tror det skulle vara sång hela veckan.. Jag åkte till mamma en sväng i stället, vi skulle kolla på lite saker, hon skulle bland annat köpa band till spjälskyddet.. Vi känner att det är dags att byta till stor säng nu.. Mamma ska bara fixa spjälskyddet och sy två nya fina lakan... När vi var klara med våra ärenden så kände vi oss hungriga. Valentino i Mjölby fick den stora äran att mätta oss.. Moa är allt en snäll unge.. Hon åt kl åtta i morse.. Å somnade hemma vid tio.. Jag gav mig iväg vid tio å vi var åter hemma hos mamma efter kl två.. Då hade hon sovit hela tiden som vi var iväg.. Helt otroligt, å det bästa av allt var att hon sov från 22 på kvällen till åtta på morgonen... :) Me like !! Det blev en stund i Mantorp, kusinerna skulle ju komma, Moa ville ju träffa dom så klart.. Å i morron... Ja då händer nåt himla kul... Gonatt säger jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0