aj aj

Mjölkstockning, det va inget skönt alls. När Malin å ja va på ikano i torsdags så fick jag helt plötsligt väldigt ont i ena bröstet. Jag trodde bara att det var för fullt, å att det var dags för Lill skit att amma. Det onda gick liksom inte över när hon sen åt. Natten var inte rolig alls. Vaknade vid två tror jag av att hon ville ha mat. Kände mig febrig, heller visade 37,9, betydligt mer än vad min vanliga temo brukar vara. Så jag vill säga att jag hade feber. Man får väl tycka lite synd om sig själv:-( . Sen låg jag i soffan i några timmar, pumpade ur så mycket jag kunde. Nästa dag fick bli en dag i soffan för att försöka bli av med det. Tack försöker så kändes det mycket bättre framåt fredagskvällen. Jag hoppas bara att det inte kommer tillbaka igen... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0