En speciell dag....

Det är mycket som händer. I tisdags var det avslutning på simmet. Då var mamma/mormor med och tog lite kort, ska försöka få tid någon dag att lägga upp lite nya bilder. Jag kan väl inte påstå att Moa är någon riktig badare direkt. Men det kanske vi kan ändra på, så vi kör en omgång till.

I onsdags var det en fullspäckad dag. Först till sjukhuset för att hämta bandspelaren till hjärtat. Sen var det gympa, vi kom dit i sista minuten. Sen på kvällen så skulle jag på me&I party hos en i BVC gruppen. Mycket trevligt! Kände att jag inte riktigt hade pengar till att köpa något just nu. Sen tycker jag att det skulle vara roligare att ha dom kläderna när Moa är lite större, så att de syns. Kanske kommer fler tillfällen??

På torsdagen var det dags för sista träffen på BVC, vi måste absolut ses igen, kommer sakna er annars. När vi var där fick vi besök av tandläkaren.

Fredag, ja då var det ju två personer som skulle firas! Pappan fyllde år och Moa blev nio månader!! Vi bjöd på Tacopaj och glass au four. Mums va gott det var! Det går sisådär med bantningen kan jag lova ;)

Lördagen gjorde vi inget speciellt på kvällen, på dan lagade jag mat åt Moa, det går åt minsann. Kände bara för att slänga mig i soffan å inte göra någonting.

Söndagen blev väldigt lugn. Moa och jag vi var mest på golvet och lekte och myste...

I dag!!! Kom en liten pojke till världen. Vi hälsar honom välkommen och vi hoppas att ni mår bra och att vi kan ses snart för att skåda det lilla underverket... Ett stort grattis till er!!

Kommer lite bilder snart..... Lovar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0