Nu är de slut...

Vad ska man titta på nu då när os är slut. Det har liksom varit en vana att sätta igång TV:n å sen har den liksom bara stått å gått hela dagen. Man tittar ibland, å så gör man nåt annat, å så tittar man igen. Jag tycker att gymnastiken är rolig att titta på, vet inte riktigt varför. Men jag har alltid tyckt det. Det var kul att de visade ganska mycket av den ändå. Skönt med att det svt som hade os. Slippa all nedrans reklam. Då hade man ju blivit knäpp.


Annars händer det väl kanske inte något speciellt. Moa knallar på, nu går hon riktigt stadigt faktiskt. Hon sov hos mormor och morfar i helgen. Vi var på fest, skönt att få lite ledigt. Men det var bra gosigt att träffa henne igen sen. Lilla skruttan, men jag tror att hon har det minst lika bra där. Nästa gång får det bli hos farmor och farfar.

Idag var vi faktiskt på ett studiebesök på en av tre förskolor som vi har att välja mellan när det blir dags för det. Det kändes lite som att det var till mig man kollade, vill jag jobba här? Skulle jag kunna placera Moa här? Utefter hur det ser ut, förutsättningar. Ja typ så... Ja vi får se, ska besöka den andra på fredag, får se vad det ger för intryck där.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0