Bläääää!!!

Idag är en dålig dag.. Har känns mig trött hela dagen. Idag onsdag ska det ju vara gympa, men som tur var kollade jag fb i morse. Vår kära tränare var sjuk. Ingen gympa då med andra ord, skulle även träffat en gammal jobbarkompis som just fått barn. Hon ville köpa lite kläder som Moa inte kan ha längre. Känns bra faktiskt att få sälja lite, en extra peng är aldrig fel. Dagen har väl inte varit prima idag. Moa vaknade lite tidigare än hon brukar, vi skulle ju ändå upp så det gjorde ju inget... Men sen skulle vi ju inte upp helt plötsligt så då var det inte så roligt att ha gått upp så tidigt helt plötsligt. Moa behövde sova igen vid nio... Jag var trött, lade mig på golvet i köket och sov en stund... När Moa vaknar är det bara att ta sig upp från golvet, hur mycket man än vill sova vidare. På eftermiddagen har det inte varit mycket som har passat för damen. Jag tyckte det inte spelade någon roll vad jag gjorde, det passade helt enkelt inte. Å mamman var så trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna.. Idag har livet varit piss... Hej svejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0