Lillfis 7 månader

Detta inlägg skulle varit igår, men datorn muppade sig, så jag sket i allt, blev arg!! Ja idag blir vår älskling hela sju månader. Helt otroligt att hon har blivit så stor. Idag har det väl egentligen inte hänt så mycket. Moa har börjat att vakna ganska tidigt. Å även så idag. Hon vaknade nog vid kvart över fem tror jag, jag var så trött så jag hörde inte ännu. Patrik som ska gå upp vid den tiden ungefär lade henne i vår säng. Pigg som en nötkärna var hon. .. Vet inte om hon somnade om, men jag tror att mamman gjorde det.. Vi låg och myste ganska länge.. Så det är ju inte att hon är hungrig som hon vaknar alla fall. För då hade hon ju inte kunnat ligga där så länge och mysa och snacka.. Gick upp till slut... Lite gröt och lite lek efter det. Sen var Moa trött igen. Jag gick faktiskt ut med henne i vagnen, hon sov i två och en halv timme.. Tror hon behövde det.. Efter maten trodde jag att hon skulle orka vara vaken tills vi skulle iväg.. Men icke.... Mamman skulle nämligen till läkaren med hjärtat igen.. Ett kort besök. Jag ska få en bandspelare på mig igen.. Just det, Moas röntgenbilder var bra, vi behöver inte göra något mer åt den saken, mycket skönt!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0