Nu slutar jag.....

Då var det fredag igen. Asså veckorna går så fort. Har hunnit med en del denna veckan. Sång, sim, gympa, en snabbis till stan, utan Moa och gjort mat till Moa. Idag har vi väl inte gjort så mycket. Vi har väl mest myst Lill skrutt och jag. Hon sitter ganska bra nu faktiskt. Det är så bra för då kan man sitta framför henne och leka med henne. Hon är så gosig. Undra om hon tycker mamma är jobbig som pussar på henne hela tiden. Men jag kan bara inte låter bli. Skulle kunna äta upp henne. Idag är faktiskt en lite speciell dag. JAG HAR INTE AMMAT IDAG. Hade väl egentligen inte bestämmt mig riktigt men i morse sov vi till halv åtta typ. Och då fick hon gröt i stället.. Pratade med bvc för att få lite råd om hur jag skulle göra med allt. Lunchen hade vi ju redan bytt, å det blev att jag bytte alla mål. Så nu slutar jag. Det känns skönt. Hoppas bara att brösten lugnar ner sig. Får pumpa ut lite när de känns som två meloner.. Det blev en kebabtallrik ikväll.. Patrik han drack en öl. Ingen läsk hade vi hemma.. Då säger han.. Ta en alkoläsk!! Ja just det. Och med gott samvete kunde jag dricka en. De va så det snurra till i huvvet..!! :) Nä nu ska jag sova... I morn blir det ettårskalas.. Kram å gå natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0