Nynnar

Moa tycker om när man sjunger för henne.. Ja jag tror det alla fall. Hon ler mot mig alla fall. Hoppas det inte är för min dåliga sångröst bara.. Man har nog lärt sig en del sånger med hjälp av utbildningen och jobbet men det blir oftast de gamla vanliga, jag har ganska så dåligt minne, kommer liksom inte ihåg alla sånger!  När jag går här hemma och grejar när Moa sover så blir det automatiskt att man nynnan på en sång. Och samma sång hela tiden, är ganska tjatigt i huvudet kan jag säga. Men det går liksom inte att sluta. Och när jag nynnar på en melodi så blir det liksom mitt i.. Å vissa kan jag inte hela så då blir det samma fras om och om igen... Kalla mig knäpp!!! Är det fler som har detta problem??
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0