Snor...

Snorigt i Lill skrutts näsa. Ja i fredags så började man höra att Moa var täppt i näsan. Så det har varit lite snorigt här. Och natten mellan lördag och söndag var den värsta vi haft. Hon vaknade vid två. Försökte att söva om henne igen men det gick inte, så fort vi lade ner henne så vaknade hon igen. Vi försökte fram till klockan fem, då fick hon mat. Då hade det alla fall gått nio timmar sedan hon åt, som det brukar göra typ på natten. Jag ville inte mata henne tidigare, då har jag ju förstört allt arbete med att få mina tuttar som de är nu. Är så skönt att bara amma tre gånger per dag. Ammar jag mitt i natten nån gång så är de som två bomber nästföljande morgon. Natten som var blev lite bättre alla fall. Hon vaknade vid två igen, är tydligen något med det klockslaget.. Men denna gången lyckades jag söva henne igen. Men sen vaknade hon vid halv fem igen. Då fick hon sova på min arm i vår säng.. Då sov vi ända till klockan åtta. Skönt, så ingen mat från åtta på kvällen till åtta på morgonen, med andra ord så behöver hon absolut inte mat på natten. Hoppas att när förkylningen är över så sover hon hela nätterna igen. Hon har två tänder på g igen, det kan ju vara det som spökar lite med??
Vi skulle ju börjat på babysim i morgon. Men eftersom Moa är förkyld så blir det inget i morgon. Men som tur är så är det två pass varje vecka, så denna veckan kan vi hoppa in på torsdagens i stället. Vill ju inte missa detta. Det är så typiskt att hon skulle bli sjuk just nu. Men det är väl inte första saken man kommer missa på grund av sjukdom... De har ju en förmåga de där små liven att bli sjuka lite då och då.
Ja ha, då säger vi hej svejs för denna gången
Kram kram F å M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0