Storkok

När vi kom hem så ville jag börja med smakportioner. Hon har ätit gröt ett tag nu och det funkar jättebra. Vi började med potatis. Gick absolut bra. Bara att fortsätta med mera smaker. Hon äter jättebra det som jag hittills har gjort. Igår gjorde jag ett storkommun verkligen, hade massa olika igång, köket såg ut som ett bombnedslag. Moa provade kött för första gången igår, det gick ner...! Nästa gång vi gör mat så får vi testa fisk. Så nu äter vi mat mitt på dagen. Är faktiskt ganska skönt att ha dragit ner lite på amningen. Ammar bara tre gånger per dag. Testar även lite frukter... Hihi, gå inte lika bra, hon fryner på näsan å bara ryser i hela kroppen... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0